+380 (97) 979 51 61
dentists.ua@gmail.com

Успішний адміністратор клініки

Ви не можете зареєструватися на минулий захід.

Паспорт заходу інформальної освіти № -566

Організатор (провайдер) заходу

Громадська Спілка «Безперервного професійного розвитку стоматологів»

Виконавець

Тренінг-центр "ЛІДЕР"

Лектор (и)

Єфремов Сергій Леонідович

Параметри заходу:

Назва заходу: Успішний адміністратор клініки
Дата: 11 лютого 2021
Вид заходу інформальної освіти відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 № 302: Семінар
Цільова аудиторія: Адміністратори; генеральні директори (директори); медичні директори; власники
Запланована кількість учасників 20
Кількість зарахованих кредитиних годин:
- клінічних - -
- не клінічних - 8
Кількість отримуваних балів: 10
Місце проведення: м. Київ
Контактна інформація виконавця: info@4leader.com.ua

Мета навчання

Отримання нових знань у вузьких галузях, корегування застарілих знань, оволодіння спеціальними навичками та техніками

Метод навчання

Практика

Короткий опис заходу інформальної освіти

Цей семінар ознайомить з роллю, вимогами, професійними і особистісними якостями, необхідними успішному адміністратору клініки. Розберетеся, як імідж адміністратора впливає на клієнтський сервіс. Отримайте інструменти, як адміністратору приємно здивувати пацієнта сервісом і якісно обслужити, щоб в результаті пацієнт залишився задоволений. Розглянемо практичні інструменти, як переконати кожного пацієнта записатися на прийом до лікаря особисто, по телефону або в месенджерах, запропонувати послуги клініки і супутні товари. Робота зі скаргами, вирішення конфліктних ситуацій на ресепшн. Отримайте стандарти роботи на кожен день, які дозволять зробити роботу адміністратора більш професійною та якісною

Резюме лектора (ів)

У 2002 році закінчив Харківський Національний Економічний Університет. В 2011 році – випускник Інституту сучасних тренінгових технології “TRAINING TECHNOLOGY” за фахом професійний бізнес-тренер. Експерт в області освіти ефективним переговорам та з продажу медичних послуг. Автор 18 книг, серед котрих книги для лікарів “Переговоры с пациентом”, “Успешный администратор стоматологической клиники”, “Первоклассный сервис в медицинском бизнесе”, “Эффективный руководитель”. Спеціаліст з навчання персоналу клініки, аудиту та консалтингу клініки, розробка та впровадження Стандартів якісного сервісу в клініці. Директор тренінг-центру “ЛІДЕР”

Опис вимог рівня знань, володіння темою, навичок, досвіду учасників до моменту реєстрації на даний захід (за потреби)

Базовий курс для лікарів-початківців

Анкета питань оцінювання для зворотного зв’язку (уніфікована)

Так

Матеріали та обладнання: інструкції для учасників навчання

На 2021 рік не застосовується

Угоди про комерційну підтримку

На 2021 рік не застосовується

Коди Сертифікатів учасників навчання

Рік проведення заходу: 2021
Код організатора (провайдера освіти): 01
Код виконавця: 31
Код заходу: 566
Код учасника: ххххх
Зразок номеру сертифікату: 2021-01-31-566-ххххх

Підписана лектором / інструктором / автором заява про розкриття конфлікту інтересів по даному виду діяльності (уніфікована)

Так

Правила скасування заходу та відшкодування оплати (уніфіковані)

Так