+380 (97) 979 51 61
dentists.ua@gmail.com

Першокласний сервіс в клініці

Ви не можете зареєструватися на минулий захід.

Паспорт заходу інформальної освіти № -569

Організатор (провайдер) заходу

Громадська Спілка «Безперервного професійного розвитку стоматологів»

Виконавець

Тренінг-центр "ЛІДЕР"

Лектор (и)

Єфремов Сергій Леонідович

Параметри заходу:

Назва заходу: Першокласний сервіс в клініці
Дата: 10 березня 2021
Вид заходу інформальної освіти відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 № 302: Семінар
Цільова аудиторія: Адміністратори; генеральні директори (директори); медичні директори; власники
Запланована кількість учасників 20
Кількість зарахованих кредитиних годин:
- клінічних - -
- не клінічних - 8
Кількість отримуваних балів: 10
Місце проведення: м. Харків
Контактна інформація виконавця: info@4leader.com.ua

Мета навчання

Отримання нових знань у вузьких галузях, корегування застарілих знань, оволодіння спеціальними навичками та техніками

Метод навчання

Практика

Короткий опис заходу інформальної освіти

Цей семінар ознайомить з тим, як надавати пацієнтам відмінний сервіс та піклуватися про їх клієнтський досвід. Як створити довірчі відносини між клієнтами і клінікою, щоб вас рекомендували і поверталися знову. Дізнаєтеся критерії, за якими пацієнт оцінює рівень сервісу в клініці. Що таке “Сходи очікувань клієнта”, як з ними працювати і що найбільше цінує пацієнт. Підводні камені впровадження хорошого сервісу. Зможете оцінити рівень існуючого сервісу у вашій клініці і отримаєте прості способи його поліпшити. Отримайте покроковий план впровадження сервісного обслуговування в клініці та технологію створення лояльності клієнтів

Резюме лектора (ів)

У 2002 році закінчив Харківський Національний Економічний Університет. В 2011 році – випускник Інституту сучасних тренінгових технології “TRAINING TECHNOLOGY” за фахом професійний бізнес-тренер. Експерт в області освіти ефективним переговорам та з продажу медичних послуг. Автор 18 книг, серед котрих книги для лікарів “Переговоры с пациентом”, “Успешный администратор стоматологической клиники”, “Первоклассный сервис в медицинском бизнесе”, “Эффективный руководитель”. Спеціаліст з навчання персоналу клініки, аудиту та консалтингу клініки, розробка та впровадження Стандартів якісного сервісу в клініці. Директор тренінг-центру “ЛІДЕР”

Опис вимог рівня знань, володіння темою, навичок, досвіду учасників до моменту реєстрації на даний захід (за потреби)

Базовий курс для лікарів-початківців

Анкета питань оцінювання для зворотного зв’язку (уніфікована)

Так

Матеріали та обладнання: інструкції для учасників навчання

На 2021 рік не застосовується

Угоди про комерційну підтримку

На 2021 рік не застосовується

Коди Сертифікатів учасників навчання

Рік проведення заходу: 2021
Код організатора (провайдера освіти): 01
Код виконавця: 31
Код заходу: 569
Код учасника: ххххх
Зразок номеру сертифікату: 2021-01-31-569-ххххх

Підписана лектором / інструктором / автором заява про розкриття конфлікту інтересів по даному виду діяльності (уніфікована)

Так

Правила скасування заходу та відшкодування оплати (уніфіковані)

Так