+380 (97) 979 51 61
dentists.ua@gmail.com

Першокласний сервіс в клініці

Ви не можете зареєструватися на минулий захід.

Паспорт заходу інформальної освіти № -971

Організатор (провайдер) заходу

Громадська Спілка «Стоматологи України»

Виконавець

Тренінг-центр "ЛІДЕР"

Лектор (и)

Єфремов Сергій Леонідович

Параметри заходу:

Назва заходу: Першокласний сервіс в клініці
Дата: 10 грудня 2020
Вид заходу інформальної освіти відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 № 302: Семінар
Цільова аудиторія: адміністратори, лікарі стоматологи, головні лікарі, керівники клінік
Запланована кількість учасників 20
Кількість зарахованих кредитиних годин:
- клінічних - -
- не клінічних - 6
Кількість отримуваних балів: 10
Місце проведення: м. Харків
Контактна інформація виконавця: info@4leader.com.ua

Мета навчання

Отримання нових знань у вузьких галузях

Метод навчання

лекція

Короткий опис заходу інформальної освіти

Цей семінар ознайомить з тим, як надавати пацієнтам відмінний сервіс та піклуватися про їх клієнтський досвід. Як створити довірчі відносини між клієнтами і клінікою, щоб вас рекомендували і поверталися знову. Дізнаєтеся критерії, за якими пацієнт оцінює рівень сервісу в клініці, що таке “Сходи очікувань клієнта”, як з ними працювати і що найбільше цінує пацієнт. Підводні камені впровадження хорошого сервісу. Зможете оцінити рівень існуючого сервісу у вашій клініці і отримаєте прості способи його поліпшити. Отримайте покроковий план впровадження сервісного обслуговування в клініці та технологію створення лояльності клієнтів

Резюме лектора (ів)

У 2002 р. закінчив Харківський Національний Економічний Університет. Випускник Інституту сучасних тренінгових технології «TRAINING TECHNOLOGY» за фахом професійний бізнес-тренер у 2011р. Директор тренінг-центру “ЛІДЕР”. Експерт в області освіти ефективним переговорам та з продажу медичних послуг

Опис вимог рівня знань, володіння темою, навичок, досвіду учасників до моменту реєстрації на даний захід (за потреби)

на 2020 рік не застосовується

Анкета питань оцінювання для зворотного зв’язку (уніфікована)

Так

Матеріали та обладнання: інструкції для учасників навчання

на 2020 рік не застосовується

Угоди про комерційну підтримку

на 2020 рік не застосовується

Коди Сертифікатів учасників навчання

Рік проведення заходу: 2020
Код організатора (провайдера освіти): 01
Код виконавця: 31
Код заходу: 971
Код учасника: ххххх
Зразок номеру сертифікату: 2020-01-31-971-ххххх

Підписана лектором / інструктором / автором заява про розкриття конфлікту інтересів по даному виду діяльності (уніфікована)

Так

Правила скасування заходу та відшкодування оплати (уніфіковані)

Так