Ви не можете зареєструватися на минулий захід.
| #2021---570 Згідно плану Громадської Спілки «Стоматологи України» |
Громадська Спілка «Безперервного професійного розвитку стоматологів»
Тренінг-центр "ЛІДЕР"
Єфремов Сергій Леонідович
| Назва заходу: | Переговори з пацієнтом |
| Дата: | 22 квітня 2021 |
| Вид заходу інформальної освіти відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 № 302: | Семінар |
| Цільова аудиторія: | Лікарі-стоматологи; адміністратори; генеральні директори (директори); медичні директори; власники |
| Запланована кількість учасників | 20 |
| Кількість зарахованих кредитиних годин: | |
| - клінічних - | - |
| - не клінічних - | 8 |
| Кількість отримуваних балів: | 10 |
| Місце проведення: | м. Київ |
| Контактна інформація виконавця: | info@4leader.com.ua |
Отримання нових знань у вузьких галузях, корегування застарілих знань, оволодіння спеціальними навичками та техніками
Практика
| #2021---570 Згідно плану Громадської Спілки «Стоматологи України» |
Цей семінар ознайомить лікарів-стоматологів та керівників клінік зі стандартами коммунікації з пацієнтами. Значення комунікації з пацієнтом на протязі всього прийому та вплив на дохід лікаря та клініки, в цілому. Як створити довірчі відносини з пацієнтом та успішно мотивувати його на обслуговування. Розглянемо всі етапи руху пацієнта від “входу” в клініку до “виходу” та дамо практичні поради, які зроблять ваше спілкування з пацієнтом ефективним. Зрозумієте, як презентувати клініку, себе та свої послуги. Дізнаєтеся, як працювати с запереченнями пацієнтів та озвучувати вартість своїх послуг. Отримаєте практичні навички, як за допомогою комунікації створити довгострокові відносини з пацієнтом і “увімкнути сарафанне радіо”
У 2002 році закінчив Харківський Національний Економічний Університет. В 2011 році – випускник Інституту сучасних тренінгових технології “TRAINING TECHNOLOGY” за фахом професійний бізнес-тренер. Експерт в області освіти ефективним переговорам та з продажу медичних послуг. Автор 18 книг, серед котрих книги для лікарів “Переговоры с пациентом”, “Успешный администратор стоматологической клиники”, “Первоклассный сервис в медицинском бизнесе”, “Эффективный руководитель”. Спеціаліст з навчання персоналу клініки, аудиту та консалтингу клініки, розробка та впровадження Стандартів якісного сервісу в клініці. Директор тренінг-центру “ЛІДЕР”
Базовий курс для лікарів-початківців
Так
На 2021 рік не застосовується
На 2021 рік не застосовується
| #2021---570 Згідно плану Громадської Спілки «Стоматологи України» |
| Рік проведення заходу: | 2021 |
| Код організатора (провайдера освіти): | 01 |
| Код виконавця: | 31 |
| Код заходу: | 570 |
| Код учасника: | ххххх |
| Зразок номеру сертифікату: | 2021-01-31-570-ххххх |
Так
Так