+380 (97) 979 51 61
dentists.ua@gmail.com

Менеджмент для керівників клінік: інструменти управління

Ви не можете зареєструватися на минулий захід.

Паспорт заходу інформальної освіти № -568

Організатор (провайдер) заходу

Громадська Спілка «Безперервного професійного розвитку стоматологів»

Виконавець

Тренінг-центр "ЛІДЕР"

Лектор (и)

Єфремов Сергій Леонідович

Параметри заходу:

Назва заходу: Менеджмент для керівників клінік: інструменти управління
Дата: 28 лютого 2021
Вид заходу інформальної освіти відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 № 302: Семінар
Цільова аудиторія: Генеральні директори (директори); медичні директори; власники
Запланована кількість учасників 20
Кількість зарахованих кредитиних годин:
- клінічних - -
- не клінічних - 8
Кількість отримуваних балів: 10
Місце проведення: м. Харків
Контактна інформація виконавця: info@4leader.com.ua

Мета навчання

Отримання нових знань у вузьких галузях, корегування застарілих знань, оволодіння спеціальними навичками та техніками

Метод навчання

Практика

Короткий опис заходу інформальної освіти

Цей семінар ознайомить керівників клініки з практичними інструментами, як підвищити свій рівень управлінських компетенцій. Зрозумієте особливості психології успішного керівника та підвищите свій рівень стресостійкості. Отримаєте навики ефективного планування своєї діяльності та делегування повноважень. Розберетеся, що насправді мотивує ваших співробітників і отримаєте працюючі способи матеріальної та нематеріальної мотивації. Основні моменти ефективного підбору та найму персоналу: як підібрати потрібну людину. Контроль і покарання персоналу: навіщо і як грамотно це робити. Отримайте практичні інструменти з управління конфліктами в колективі

Резюме лектора (ів)

У 2002 році закінчив Харківський Національний Економічний Університет. В 2011 році – випускник Інституту сучасних тренінгових технології “TRAINING TECHNOLOGY” за фахом професійний бізнес-тренер. Експерт в області освіти ефективним переговорам та з продажу медичних послуг. Автор 18 книг, серед котрих книги для лікарів “Переговоры с пациентом”, “Успешный администратор стоматологической клиники”, “Первоклассный сервис в медицинском бизнесе”, “Эффективный руководитель”. Спеціаліст з навчання персоналу клініки, аудиту та консалтингу клініки, розробка та впровадження Стандартів якісного сервісу в клініці. Директор тренінг-центру “ЛІДЕР”

Опис вимог рівня знань, володіння темою, навичок, досвіду учасників до моменту реєстрації на даний захід (за потреби)

Базовий курс для лікарів-початківців

Анкета питань оцінювання для зворотного зв’язку (уніфікована)

Так

Матеріали та обладнання: інструкції для учасників навчання

На 2021 рік не застосовується

Угоди про комерційну підтримку

На 2021 рік не застосовується

Коди Сертифікатів учасників навчання

Рік проведення заходу: 2021
Код організатора (провайдера освіти): 01
Код виконавця: 31
Код заходу: 568
Код учасника: ххххх
Зразок номеру сертифікату: 2021-01-31-568-ххххх

Підписана лектором / інструктором / автором заява про розкриття конфлікту інтересів по даному виду діяльності (уніфікована)

Так

Правила скасування заходу та відшкодування оплати (уніфіковані)

Так