+380 (97) 979 51 61
dentists.ua@gmail.com

Маркетинг в стоматології. Особистий бренд лікаря

Ви не можете зареєструватися на минулий захід.

Паспорт заходу інформальної освіти № -2140

Організатор (провайдер) заходу

Громадська Спілка «Безперервного професійного розвитку стоматологів»

Виконавець

ТОВ "Біоджен Тек"

Лектор (и)

Гриценко Анна Сергіївна

Параметри заходу:

Назва заходу: Маркетинг в стоматології. Особистий бренд лікаря
Дата: 16 жовтня 2021
Вид заходу інформальної освіти відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 № 302: Семінар
Цільова аудиторія: Лікарі-стоматологи
Запланована кількість учасників 20
Кількість зарахованих кредитиних годин:
- клінічних - -
- не клінічних - 8
Кількість отримуваних балів: 10
Місце проведення: м. Київ
Контактна інформація виконавця: office@biogentech.com.ua

Мета навчання

Оволодіння спеціальними практичними навичками та техніками

Метод навчання

Практика

Короткий опис заходу інформальної освіти

Курс складається з 6 блоків: Блок 1. Стратегія. Позиціонування. Бренд. Маркетинг в медицині: яку біль ми лікуємо. Пацієнти або клієнти? Ефективний маркетинг = якісний продукт. З чого почати: продукт та позиціонування. Аналіз ринку та конкурентів. Ключові послуги та аудиторія. SWOT аналіз: сильні та слабкі сторони. Бренд, як додаткова суперсила. Функціональні та емоційні переваги. Визначення архетипу. Ідея бренду та креативний меседж. Візуальна складова бренду. Блок 2. Комунікація: сторітелінг. Канали комунікації: власні, платні і безкоштовні. Види та переваги каналів комунікації. Імідж VS лідогенерація. Власні канали та підвищення їх ефективності: сайт, соціальні мережі, YouTube. Платна реклама та її особливості. Співпраця з блогерами. Основні метрики і бюджети. Основні акценти та правила при створенні якісного, ефективного сайту. Соціальні мережі: регулярність, системність і доступність. Блок 3. Контент: формат та якість. Особливості написання текстів для публікацій. Фотоконтент: оформлення та обробка. Відеоконтент: правила якісної зйомки, акценти. Фотосесія: формат, стиль, потреба. Блок 4. Платні канали просування: реклама. Можливості таргетованої реклами у соцмережах та реклами у Google, Facebook & Instagram: формати, правила, ефективність. Facebook & Instagram. Youtube, як інструмент просування бренду. SEO: оптимізація пошукових систем. Оффлайн реклама: ефективність та попит. Блок 5. Аналітика і бюджет.
Як відслідкувати ефективність реклами. Основні метрики та показники. Види конверсій та їх аналітика. Телефонні дзвінки і комунікація адміністраторів. Блок 6. Шлях пацієнта. Точки контакту з пацієнтом. Маркетинг вражень та емоційна складова коммунікації. Секрети довготривалої співпраці

Резюме лектора (ів)

Більше 15 років досвіду в маркетингу і комунікаціях. Розвиває бренд Інституту серця – одна з топових кардіохірургічних клінік України. Працює над просуванням дитячої стоматології Дубнової. Співпрацює з клінікою пластичної хірургії Nove Tilo. Просуває особисті бренди: кардіолога Наталії Іванюк, ортопед-онколога Віктора Костюка, репродуктолога Олени Кротик. Досвід роботи з клієнтами з різних сфер і на різних ринках – як в СНД, так і в світі: Coca-Cola, Mondelez, Microsoft, Terrasoft, GlobalLogic. 2 нагороди Effie Awards за ефективні комунікації

Опис вимог рівня знань, володіння темою, навичок, досвіду учасників до моменту реєстрації на даний захід (за потреби)

Базовий курс для лікарів-початківців

Анкета питань оцінювання для зворотного зв’язку (уніфікована)

Так

Матеріали та обладнання: інструкції для учасників навчання

На 2021 рік не застосовується

Угоди про комерційну підтримку

На 2021 рік не застосовується

Коди Сертифікатів учасників навчання

Рік проведення заходу: 2021
Код організатора (провайдера освіти): 01
Код виконавця: 22
Код заходу: 2140
Код учасника: ххххх
Зразок номеру сертифікату: 2021-01-22-2140-ххххх

Підписана лектором / інструктором / автором заява про розкриття конфлікту інтересів по даному виду діяльності (уніфікована)

Так

Правила скасування заходу та відшкодування оплати (уніфіковані)

Так