Ви не можете зареєструватися на минулий захід.
| #2021---2140 Згідно плану Громадської Спілки «Стоматологи України» |
Громадська Спілка «Безперервного професійного розвитку стоматологів»
ТОВ "Біоджен Тек"
Гриценко Анна Сергіївна
| Назва заходу: | Маркетинг в стоматології. Особистий бренд лікаря |
| Дата: | 16 жовтня 2021 |
| Вид заходу інформальної освіти відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 № 302: | Семінар |
| Цільова аудиторія: | Лікарі-стоматологи |
| Запланована кількість учасників | 20 |
| Кількість зарахованих кредитиних годин: | |
| - клінічних - | - |
| - не клінічних - | 8 |
| Кількість отримуваних балів: | 10 |
| Місце проведення: | м. Київ |
| Контактна інформація виконавця: | office@biogentech.com.ua |
Оволодіння спеціальними практичними навичками та техніками
Практика
| #2021---2140 Згідно плану Громадської Спілки «Стоматологи України» |
Курс складається з 6 блоків: Блок 1. Стратегія. Позиціонування. Бренд. Маркетинг в медицині: яку біль ми лікуємо. Пацієнти або клієнти? Ефективний маркетинг = якісний продукт. З чого почати: продукт та позиціонування. Аналіз ринку та конкурентів. Ключові послуги та аудиторія. SWOT аналіз: сильні та слабкі сторони. Бренд, як додаткова суперсила. Функціональні та емоційні переваги. Визначення архетипу. Ідея бренду та креативний меседж. Візуальна складова бренду. Блок 2. Комунікація: сторітелінг. Канали комунікації: власні, платні і безкоштовні. Види та переваги каналів комунікації. Імідж VS лідогенерація. Власні канали та підвищення їх ефективності: сайт, соціальні мережі, YouTube. Платна реклама та її особливості. Співпраця з блогерами. Основні метрики і бюджети. Основні акценти та правила при створенні якісного, ефективного сайту. Соціальні мережі: регулярність, системність і доступність. Блок 3. Контент: формат та якість. Особливості написання текстів для публікацій. Фотоконтент: оформлення та обробка. Відеоконтент: правила якісної зйомки, акценти. Фотосесія: формат, стиль, потреба. Блок 4. Платні канали просування: реклама. Можливості таргетованої реклами у соцмережах та реклами у Google, Facebook & Instagram: формати, правила, ефективність. Facebook & Instagram. Youtube, як інструмент просування бренду. SEO: оптимізація пошукових систем. Оффлайн реклама: ефективність та попит. Блок 5. Аналітика і бюджет.
Як відслідкувати ефективність реклами. Основні метрики та показники. Види конверсій та їх аналітика. Телефонні дзвінки і комунікація адміністраторів. Блок 6. Шлях пацієнта. Точки контакту з пацієнтом. Маркетинг вражень та емоційна складова коммунікації. Секрети довготривалої співпраці
Більше 15 років досвіду в маркетингу і комунікаціях. Розвиває бренд Інституту серця – одна з топових кардіохірургічних клінік України. Працює над просуванням дитячої стоматології Дубнової. Співпрацює з клінікою пластичної хірургії Nove Tilo. Просуває особисті бренди: кардіолога Наталії Іванюк, ортопед-онколога Віктора Костюка, репродуктолога Олени Кротик. Досвід роботи з клієнтами з різних сфер і на різних ринках – як в СНД, так і в світі: Coca-Cola, Mondelez, Microsoft, Terrasoft, GlobalLogic. 2 нагороди Effie Awards за ефективні комунікації
Базовий курс для лікарів-початківців
Так
На 2021 рік не застосовується
На 2021 рік не застосовується
| #2021---2140 Згідно плану Громадської Спілки «Стоматологи України» |
| Рік проведення заходу: | 2021 |
| Код організатора (провайдера освіти): | 01 |
| Код виконавця: | 22 |
| Код заходу: | 2140 |
| Код учасника: | ххххх |
| Зразок номеру сертифікату: | 2021-01-22-2140-ххххх |
Так
Так