+380 (97) 979 51 61
dentists.ua@gmail.com

Маркетинг в практиці лікаря-стоматолога “Закохай в себе пацієнта”

Ви не можете зареєструватися на минулий захід.

Паспорт заходу інформальної освіти № -194

Організатор (провайдер) заходу

Громадська Спілка «Безперервного професійного розвитку стоматологів»

Виконавець

ФОП Піскун Олег Михайлович

Лектор (и)

Рожен Ніна Георгіївна

Параметри заходу:

Назва заходу: Маркетинг в практиці лікаря-стоматолога "Закохай в себе пацієнта"
Дата: 05 серпня 2021
Вид заходу інформальної освіти відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 № 302: Семінар
Цільова аудиторія: Генеральні директори; медичні директори; адміністратори
Запланована кількість учасників 20
Кількість зарахованих кредитиних годин:
- клінічних - -
- не клінічних - 8
Кількість отримуваних балів: 10
Місце проведення: м. Одеса
Контактна інформація виконавця: dentup333@gmail.com

Мета навчання

Корегування застарілих знань, отримання нових знань у вузьких галузях

Метод навчання

Практика

Короткий опис заходу інформальної освіти

Основи маркетингу в стоматології в період кризису: поняття внутрішнього і зовнішнього маркетингу; приклади в роботі. Значення маркетингу в продажі особистих послуг лікаря (загальне поняття). Підвищення ККД лікаря. Первинна та повторна консультація пацієнта. Створення лояльності і аргументація “Хмари очікування у пацієнта”. Парадигма ведення діалогу. Поняття продажу: активний; пасивний; взаємодія видів продажу – залог успіху кожного лікаря-стоматолога; правильна подача комплімента пацієнту. Етапи продажу згідно концепції “AIDA”: увага; інтерес; бажання; дія; задоволення; обслуговування після продажу послуги пацієнта лікарем. Робота з запереченнями: причини заперечень; подача індивідуальних скриптів уникнення і спростування заперечень; інструменти закриття продажу стоматологічних послуг. Робота в конфліктних ситуаціях: опрацювання. Типи сприйняття пацієнтів і як з ними працювати: індивідуалізація; приклади і розкриття кожного типу сприйняття людини.Після курсу учасники зможуть: використовувати зовнішній і внутрішній маркетинг у своїй роботі; продавати свої послуги; працювати з конфліктними пацієнтами; продавати іміджеві продукти; працювати із запереченнями; розрізняти типи сприйняття людей і як їм потрібно продавати кожну послугу

Резюме лектора (ів)

У 2008 році закінчила Ніжинський державний педагогічний університет. Старший адміністратор мережі клінік Триdent, операційний директор мережі клінік Триdent, коуч-тренер, керівник Освітнього центру Dent Up

Опис вимог рівня знань, володіння темою, навичок, досвіду учасників до моменту реєстрації на даний захід (за потреби)

Досвід роботи за спеціальністю мінімум 2 роки

Анкета питань оцінювання для зворотного зв’язку (уніфікована)

Так

Матеріали та обладнання: інструкції для учасників навчання

На 2021 рік не застосовується

Угоди про комерційну підтримку

На 2021 рік не застосовується

Коди Сертифікатів учасників навчання

Рік проведення заходу: 2021
Код організатора (провайдера освіти): 01
Код виконавця: 11
Код заходу: 194
Код учасника: ххххх
Зразок номеру сертифікату: 2021-01-11-194-ххххх

Підписана лектором / інструктором / автором заява про розкриття конфлікту інтересів по даному виду діяльності (уніфікована)

Так

Правила скасування заходу та відшкодування оплати (уніфіковані)

Так