+380 (97) 979 51 61
dentists.ua@gmail.com

Маркетинг в практиці лікаря стоматолога ” Закохай в себе пацієнта”

Ви не можете зареєструватися на минулий захід.

Паспорт заходу інформальної освіти № -560

Організатор (провайдер) заходу

Громадська Спілка «Стоматологи України»

Виконавець

Освітній центр "Dent Up"

Лектор (и)

Рожен Ніна Георгіївна

Параметри заходу:

Назва заходу: Маркетинг в практиці лікаря стоматолога " Закохай в себе пацієнта"
Дата: 13 листопада 2020
Вид заходу інформальної освіти відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 № 302: Семінар
Цільова аудиторія: головні лікарі, адміністратори
Запланована кількість учасників 20
Кількість зарахованих кредитиних годин:
- клінічних - -
- не клінічних - 6
Кількість отримуваних балів: 10
Місце проведення: м. Київ
Контактна інформація виконавця: dentup333@gmail.com

Мета навчання

Отримання нових знань у вузьких галузях

Метод навчання

лекція

Короткий опис заходу інформальної освіти

Ця лекція ознайомить лікарів-стоматологів з основами маркетингу в стоматології в період кризису, поняття внутрішнього і зовнішнього маркетингу. Значення маркетингу в продажі особистих послуг лікаря (загальне поняття). Підвищення ККД лікаря. Первинна та повторна консультація пацієнта. Створення лояльності та аргументація «Хмари очікування у пацієнта». Парадигма ведення діалогу. Поняття продажу: активний, пасивний, взаємодія видів продажу- залог успіху кожного стоматолога, правильна подача компліменту пацієнту. Етапи продажу згідно концепції «AIDA»: увага, інтерес, бажання, дія, задоволення, обслуговування після продажу послуги пацієнта лікарем. Робота з запереченнями: причини заперечень, подача індивідуальних скриптів уникнення і спростування заперечень, інструменти закриття продажу стоматологічних послуг. Робота в конфліктних ситуаціях. Типи сприйняття пацієнтів і як з ними працювати: індивідуалізація, приклади і розкриття кожного типу сприйняття людини

Резюме лектора (ів)

У 2008 р. закінчила Ніжинський державний педагогічний університет. Автор курсів для адміністраторів “Адміністратор бізнес-одиниця в управлінні стоматологічної клініки”, та для лікарів “Закохай в себе пацієнта”

Опис вимог рівня знань, володіння темою, навичок, досвіду учасників до моменту реєстрації на даний захід (за потреби)

на 2020 рік не застосовується

Анкета питань оцінювання для зворотного зв’язку (уніфікована)

Так

Матеріали та обладнання: інструкції для учасників навчання

на 2020 рік не застосовується

Угоди про комерційну підтримку

на 2020 рік не застосовується

Коди Сертифікатів учасників навчання

Рік проведення заходу: 2020
Код організатора (провайдера освіти): 01
Код виконавця: 11
Код заходу: 560
Код учасника: ххххх
Зразок номеру сертифікату: 2020-01-11-560-ххххх

Підписана лектором / інструктором / автором заява про розкриття конфлікту інтересів по даному виду діяльності (уніфікована)

Так

Правила скасування заходу та відшкодування оплати (уніфіковані)

Так