Ви не можете зареєструватися на минулий захід.
| #2021---202 Згідно плану Громадської Спілки «Стоматологи України» |
Громадська Спілка «Безперервного професійного розвитку стоматологів»
ФОП Піскун Олег Михайлович
Рожен Ніна Георгіївна
| Назва заходу: | Маркетинг в практиці лікаря-стоматолога "Закохай в себе пацієнта" |
| Дата: | 30 вересня 2021 |
| Вид заходу інформальної освіти відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.03.2018 № 302: | Семінар |
| Цільова аудиторія: | Генеральні директори; медичні директори; адміністратори |
| Запланована кількість учасників | 20 |
| Кількість зарахованих кредитиних годин: | |
| - клінічних - | - |
| - не клінічних - | 8 |
| Кількість отримуваних балів: | 10 |
| Місце проведення: | м. Київ |
| Контактна інформація виконавця: | dentup333@gmail.com |
Корегування застарілих знань, отримання нових знань у вузьких галузях
Практика
| #2021---202 Згідно плану Громадської Спілки «Стоматологи України» |
Основи маркетингу в стоматології в період кризису: поняття внутрішнього і зовнішнього маркетингу; приклади в роботі. Значення маркетингу в продажі особистих послуг лікаря (загальне поняття). Підвищення ККД лікаря. Первинна та повторна консультація пацієнта. Створення лояльності і аргументація “Хмари очікування у пацієнта”. Парадигма ведення діалогу. Поняття продажу: активний; пасивний; взаємодія видів продажу – залог успіху кожного лікаря-стоматолога; правильна подача комплімента пацієнту. Етапи продажу згідно концепції “AIDA”: увага; інтерес; бажання; дія; задоволення; обслуговування після продажу послуги пацієнта лікарем. Робота з запереченнями: причини заперечень; подача індивідуальних скриптів уникнення і спростування заперечень; інструменти закриття продажу стоматологічних послуг. Робота в конфліктних ситуаціях: опрацювання. Типи сприйняття пацієнтів і як з ними працювати: індивідуалізація; приклади і розкриття кожного типу сприйняття людини.Після курсу учасники зможуть: використовувати зовнішній і внутрішній маркетинг у своїй роботі; продавати свої послуги; працювати з конфліктними пацієнтами; продавати іміджеві продукти; працювати із запереченнями; розрізняти типи сприйняття людей і як їм потрібно продавати кожну послугу
У 2008 році закінчила Ніжинський державний педагогічний університет. Старший адміністратор мережі клінік Триdent, операційний директор мережі клінік Триdent, коуч-тренер, керівник Освітнього центру Dent Up
Досвід роботи за спеціальністю мінімум 2 роки
Так
На 2021 рік не застосовується
На 2021 рік не застосовується
| #2021---202 Згідно плану Громадської Спілки «Стоматологи України» |
| Рік проведення заходу: | 2021 |
| Код організатора (провайдера освіти): | 01 |
| Код виконавця: | 11 |
| Код заходу: | 202 |
| Код учасника: | ххххх |
| Зразок номеру сертифікату: | 2021-01-11-202-ххххх |
Так
Так